یزدفردا :مهندس محمد مهدی شرافت  ضمن تایید خبر سفر شیخ اصلاحات ،مهدی کروبی به یزد اظهار داشت "با توجه به اینکه  آقای کروبی در رقابت های انتخاباتی دور نهم ریاست جمهوری نتوانست  به یزد سفر کند  برای دیدار با مردم و تشکر از اعتماد مردم استان در دور قبلی انتخابات ریاست جمهوری  که با آراء خود اعتمادشان را به ایشان اعلام نمودند روز چهارشنبه به این استان سفر خواهد نمود .

رییس ستاد انتخاباتی استان یزد مهدی کروبی  در ادامه افزود :آقای کروبی صبح چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه وارد یزد خواهد شد و در فرودگاه با حضور اقشار مختلف مردم برنامه استقبال از ایشان صورت خواهد گرفت .و جهت زیارت و ادای احترام به  سومین شهید محراب در  محل آرامگاه شهید بزرگوار صدوقی حاضر خواهندشد و پس از آن برنامه  حضور در جمع بازاریان و اصناف یزد را خواهند  داشت که  به دعوت جمعی از بازریان واصناف انجام خواهد شد .

سپس ایشان در جمع دانشجویان دانشگاه یزد حاضر خواهند شد و برنامه حضور حجت الاسلام کروبی در دانشگاه تا اذان ظهر ادامه خواهد داشت .

پس ازآن  حضور درمحل خلدبرین و زیارت قبور شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی  و همچنین ادای احترام به شهدای گمنام در برنامه های سفر کروبی به یزد خواهد بود .

ایشان در جمع خانواده شهداء و علما و رحانیون  ظهر را مهمان حجت الاسلام والمسلمین صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد خواهد بود .

مهدی شرافت با اشاره به دیدار حجت الاسلام کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی با اساتید ، نخبگان وفرهنگیان  استان  در عصر روز سفر ایشان  اظهار داشت :حجت الاسلام کروبی  جهت دیدار با مردم شریف استان در ساعت 17 درمسجد روضه محمدیه حضور خواهند یافت ودر این مراسم سخنرانی خواهند نمود .

هر چند ایشان علاقمندی خود را  جهت حضور در تمامی مناطق استان  اعلام داشتند و لی عملا سفر به تمامی شهرستانها غیرممکن بوده و ایشان پس از مراسم دیدار مردمی شهرستان یزد جهت ادای احترام به مردم شریف اردکان وهمچنین زیارت تربت پاک شهیدان این منطقه و مرحوم آیت الله خاتمی به این شهرستان سفر خواهند نمود .

شرافت اذعان داشت در زمان باقی مانده برنامه های دقیق سفر این یار قدیمی انقلاب و امام  اعلام خواهد شد و اظهار امید واری نمود که مردم استان بتوانند با یکی از وفادارترین یاران انقلاب دیدار داشته و مسائل و مشکلات خود را انعکاس دهند .

یزدفرد ا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا